Contact
Informatie of vragen
Mijn praktijk zit helaas vol en er is geen ruimte voor aanmeldingen. De wachttijd/lijst is dusdanig lang dat plaatsing op de wachtlijst niet meer mogelijk is en ik geen enkele indicatie kan geven wanneer dit wel weer het geval zal zijn. Voor verdere informatie of vragen kan je het beste een bericht sturen. Je krijgt binnen 4 werkdagen een reactie. Doe dit via het contactformulier:
"*" geeft vereiste velden aan
Crisis
In geval van een crisissituatie op mijn werkdagen (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdagochtend), dien je contact op te nemen met mij als jouw behandelaar of met mijn waarnemer. Wanneer ik afwezig ben of je mij (of mijn waarnemer) niet te pakken krijgt, dien je contact op te nemen met jouw huisarts of dienstdoende huisarts via de huisartsen spoedpost. In overleg met mij of met de huisarts kan een verder plan gemaakt worden en eventueel de crisisdienst van de GGZ ingeschakeld worden.
Afwezigheid en waarneming bij vakantie en ziekte
Als bij mijn afwezigheid blijkt dat waarneming door een collega/waarnemer wenselijk/noodzakelijk is zal bij aanvang van mijn afwezigheid afstemming en informatieverstrekking plaatsvinden. Indien bij aanvang hier geen aanleiding voor bleek maar dit (onvoorzien) toch noodzakelijk blijkt te zijn, dien je contact op te nemen met je huisarts of dienstdoende huisarts via de huisartsen spoedpost.