Aanmelden
Helaas zit de praktijk op dit moment vol en kunt u zich niet aanmelden.
Wanneer u wachttijden te lang vindt, kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen bij het zo spoedig mogelijk vinden van passende zorg.
Momenteel is het niet mogelijk aan te melden. Wanneer dit weer wel mogelijk is staat dit op deze pagina en kunt u zich aanmelden door een mail te sturen naar info@praktijkvanduijn.nl. Na mailbevestiging kunt u zich definitief aanmelden door het invullen van het aanmeldformulier. Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u hiervan binnen 4 werkdagen een bevestiging en wordt aan u teruggekoppeld of uw aanmelding passend is. Zo ja, dan wordt u op de wachtlijst geplaatst. Zodra er plek is, met inachtname van de maximale wachttijd, wordt u per mail uitgenodigd.
Aanmeldingswachttijd per koepelorganisatie zorgverzekeraar:
Achmea: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
VGZ: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Multizorg: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Friesland Zorg: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
CZ: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
DSW: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Menzis: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Behandelwachttijd: na aanmelding krijgt u binnen max 6 weken een afspraak. Wanneer de wachttijd langer is dan 6 weken zal dit vooraf aan u kenbaar gemaakt worden. U kunt dan voor u zelf bepalen of u deze langere wachttijd aangaat of dat u elders zorg zoekt.
Annulering van afspraken
Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, dient u deze uiterlijk 24 uur voor het tijdstip van de afspraak per mail (of telefonisch) te annuleren. Wanneer niet wordt geannuleerd of bij annulering binnen 24 uur, wordt een bedrag van €25,- in rekening gebracht.
Wachtlijstbemiddeling Zorgverzekeraar
Uw zorgverzekeraar biedt de mogelijkheid voor wachtlijstbemiddeling om te kijken waar u terecht kunt.