Aanmelden
Helaas zit de praktijk op dit moment vol en kunt u zich niet aanmelden.
Wanneer u wachttijden te lang vindt, kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen bij het zo spoedig mogelijk vinden van passende zorg.
Aanmelden kan door het invullen van het aanmeldformulier. Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u hiervan binnen 4 werkdagen een bevestiging en wordt aan u teruggekoppeld of uw aanmelding passend is. Zo ja, dan wordt u op de wachtlijst geplaatst. Zodra er plek is, met inachtname van de maximale wachttijd, wordt u per mail uitgenodigd.
Aanmeldingswachttijd per koepelorganisatie zorgverzekeraar:
Achmea: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
VGZ: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Multizorg: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Friesland Zorg: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
CZ: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
DSW: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Menzis: praktijk zit vol, aanmelden niet mogelijk
Behandelwachttijd: na aanmelding krijgt u binnen max 6 weken een afspraak. Wanneer de wachttijd langer is dan 6 weken zal dit vooraf aan u kenbaar gemaakt worden. U kunt dan voor u zelf bepalen of u deze langere wachttijd aangaat of dat u elders zorg zoekt.
Annulering van afspraken
Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, dient u deze uiterlijk 24 uur voor het tijdstip van de afspraak per mail (of telefonisch) te annuleren. Wanneer niet wordt geannuleerd of bij annulering binnen 24 uur, wordt een bedrag van €25,- in rekening gebracht.
Wachtlijstbemiddeling Zorgverzekeraar
Uw zorgverzekeraar biedt de mogelijkheid voor wachtlijstbemiddeling om te kijken waar u terecht kunt.